• (Android/iOS) Tasty Town - Cooking \u0026 Restaurant Game کدها primogems را افزایش می دهند

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Tasty Town - Cooking \u0026 Restaurant Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Tasty Town - Cooking \u0026 Restaurant Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ کدها primogems را افزایش می دهند ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Tasty Town - Cooking \u0026 Restaurant Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Pokémon UNITE Action uhb

    クッキング・タウン (Tasty Town) - 料理ゲーム ミニゲーム zlay

    بعد از یک ماه بازی کردن این بازی باید بگم خیلی خوبه. دارم ازش لذت میبرم من با برنج سرخ شده در چالش ها مشکل دارم زیرا آنها خیلی زیاد درخواست می کنند. آیا توسعه دهندگان می توانند راهی بیابند که ما مواد ناخواسته را با یکدیگر مبادله کنیم؟ آیا می توانیم از سکه های بازی برای خرید الماس یا مواد مورد نظر خود استفاده کنیم؟

    این بازی تا زمان عرضه آخرین آپدیت واقعاً خارق العاده بود. در حالی که تغییر خوب است، تغییرات ایجاد شده در این به روز رسانی نیاز به بررسی بیشتری دارد. محصولاتی که رشد آنها ساده بود باید ساده می ماندند و در حالی که من از آیتم های اضافی که می توانیم رشد کنیم و سرآشپزهایمان می توانند آماده کنند قدردانی می کنم، بازی اکنون بسیار دست و پا گیرتر و به سادگی خسته کننده است. در حالی که مطمئن هستم برای ساخت این بازی‌ها و به‌روزرسانی‌های آن‌ها کار زیادی انجام شده است، امیدوارم توسعه‌دهندگان آن را دوباره تنظیم کنند.

    ای خوبه برنامه باز نمیشه

    امیدوارم توسعه دهندگان تمام اشکالات بازی را برطرف کرده باشند، من نمی خواهم وب سایت تمام مشتریان و یا بازیکنان خود را در بازی از دست بدهد! در آینده همانطور که بازی می کنم خوشحال خواهم شد که بازی را دوباره ارزیابی کنم!

    اشکالی ندارد که هیچ وقفه‌ای از آموزش وجود ندارد و من نمی‌دانم چه انتظاری از ساخت رایگان دارید که اتفاق نمی‌افتد و بیشتر گزینه‌های گاو نقدی و ویدیویی یک بار در روز.

    من ماه‌هاست که این بازی را بازی می‌کنم و آن را دوست داشتم، اما به دلیل به‌روزرسانی‌ها در حال نوشتن یک بررسی هستم. من ناراحت هستم و سعی می کنم با به روز رسانی های جدید همراه باشم، اما این خیلی زیاد است. شما دستور غذاها، زمان مواد اولیه، سرآشپزها، همه چیز را تغییر دادید و برای بسیاری از گیمرهای وفادار مانند من، ما مدت زیادی از این بازی لذت بردیم، اکنون ناامید شده ایم. برای تکمیل آن، شما به‌روزرسانی‌های جدید را در طول 2 رویداد اصلی به ما دادید و زمان کافی برای عادت کردن به تغییرات را به ما ندادید. من همه طرفدار تغییر هستم، اما به ما زمان بدهید.

    این آموزش های غیر قابل رد شدن. من به اندازه کافی بازی کرده ام که بدانم چگونه این کار را انجام دهم. این به اندازه کافی خسته کننده است که من فقط بازی را حذف نصب کردم.

    گرافیک خوب است و خط داستان خوب است. متأسفانه من نمی توانم از توسعه خود بگذرم زیرا گیر می کند و به من اجازه نمی دهد موارد را برای بزرگ کردن حذف کنم یا حتی دکمه برگشت را بزنم! من 7 بار امتحان کرده ام شکست خورده است! باید برنامه را حذف نصب کنم.. 1 روز بعد همین مسئله! شما بچه ها مزخرف هستید! اولین بازی dang من از آن لذت می برم n jt کار نمی کند

    من این بازی را دوست دارم، سرگرم کننده است. اما ای کاش چند چیز را تغییر می دادند. در چالش Tasty Dish، چه خوب است که مشتریان با سرو کردن یک غذا مقداری از صبر خود را به دست آورند. همچنین اگر هر بار که صفحه نمایش را عوض می کنید، پیشنهادات ویژه ظاهر نمی شوند، خوب است. همچنین، آیا می‌توانید گزینه تأیید را در هنگام تلاش برای خرج کردن سنگ‌های قیمتی اضافه کنید؟ من به طور تصادفی از برخی استفاده کردم.

    من صادقانه فکر می کردم که این بازی بهتر از بقیه خواهد بود. اما اینطور نیست من از پرداخت هیچ پولی برای یک بازی احمقانه امتناع می کنم تا بیشتر وارد بازی شوم. لعنت به تو!

    در کل سرگرم کننده است، اما بازی عجله آشپزی چیست؟ من اکنون 3 بار متوالی تلاش کرده ام تا آن را کامل کنم، و فقط به اندازه کافی سریع نیستم. من توان خرید انبوه سنگهای قیمتی را ندارم، حالا چی؟؟؟

    Grear time killer، من بازی کوچک را دوست دارم، فقط دوست ندارم کالا را به سمت شخص بکشم زیرا همیشه ثبت نمی شود، من بازی های غذایی را انجام داده ام که شما روی آیتم ضربه می زنید و به شخص مناسب می رود، سریعتر و سریعتر می شود و زمان کمتری دارد. .... اما در کل من واقعا از این بازی لذت می برم

    فوق العاده زیبا و سرگرم کننده!! من تازه شروع کردم و واقعا ازش لذت میبرم!! من حتما به بازی ادامه خواهم داد چون خیلی بامزه است!!

    Tasty Town - Cooking & Restaurant Game عمومی rzzu

    بازی خوبی است. اما برای دریافت ارتقاء به ارز واقعی بیش از حد نیاز دارید. اگر بتوانید با پول نقد در بازی ارتقاء بخرید، به آن امتیاز 5 می دهم.

    گاهی اوقات ویدیو پخش نمی شود حتی زمانی که ارتباط من واقعا قوی است و من باید بازی را دوباره راه اندازی کنم اما غیر از این. من عاشق این بازی هستم

    جالب است بله این اولین جمله من بود و هنوز هم صادق است، اما برای همه شما بازیکنانی که در بیرون وجود دارند مراقب باشید که جواهرات شما را می برند فقط 20 تا از سنگهای من را اولین بار نیست، اما آخرین شهر آنقدر خوشمزه نیست! دزد همه جا

    آیا می توانید تزیینات و تم های تزئینی بیشتری برای سرآشپزهای ملیت دیگر مانند سرآشپز برزیلی و سرآشپز فرانسوی و غیره اضافه کنید... ما برای آن فرهنگ نیز به تزئینات نیاز داریم. دوباره آشپز زنبور عسل را با 200 الماس برگردانید. برای افرادی که آن آشپز را می خواستند منصفانه نیست. من دو بار برای حمایت نامه نوشتم. آیا می توانید دوباره آن آشپز زنبور عسل را به اضافه تزئین خرس اضافی اضافه کنید. من در چارچوب زمانی برای این ویژه ها اذیت می شوم. این توسعه دهندگان هرگز گوش نمی دهند یا آنچه را که مشتریان می خواهند انجام نمی دهند.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :